Informatie: 088 938 2200

 

 

 

 

 

Integratie tussen uw ERP/CRM-pakket
en uw telefooncentrale

Computer Telefonie Integratie

Veel bedrijven zijn bezig met de integratie van ERP/CRM-pakketten en het bedrijfstelefoniesysteem. Gezien de efficiency verhoging en voordelen aangaande klantvriendelijkheid is dit een logische ontwikkeling.

Of het nu Microsoft applicaties zijn zoals, Outlook en/of CRM / Navision of applicaties zoals SAP, Salesforce, AFAS of Unit4, met Computer Telefonie Integratie van NFON kunt u snel en gemakkelijk alle contactgegevensbronnen die in uw bedrijf gebruikt worden in één adresboek combineren en desgewenst ook naadloos koppelen met uw Google-contacten.
Hiermee maakt u een grote stap bij het optimaliseren van uw bedrijfsvoering.

Onze telefonie-oplossing biedt u de mogelijkheid om uw zakelijke telefonie te integreren met uw ERP/CRM-pakket. Dit levert u voordelen op als:

  • Click-to-dial vanuit uw applicatie;
  • Tonen van klantkaart bij inkomende oproep;

  • Eén adresboek voor al uw CRM-applicaties en Outlook-contactpersonen;

  • Belgeschiedenis met vermelding van bedrijfsnaam en contactpersoon.

Het is voor iedere organisatie een grote verbetering van de werkwijze waarbij met name advocaten, accountants, reisorganisaties, notarissen en consultancy gerelateerde beroepen direct de toegevoegde waarde zullen ervaren.

Deze gebruiksvriendelijke functie is al beschikbaar vanaf € 3,50 per gebruiker, per maand!* Door deze kleine investering bent u minder tijd kwijt aan het zoeken van telefoonnummers en heeft u direct de benodigde gegevens van uw klanten bij de hand.

Het werkt veel efficiënter en uw klant ervaart het als zeer prettig en professioneel. U weet tenslotte wie u belt voordat u het gesprek beantwoord en u kunt direct alle klantgegevens uit uw CRM/ERP-applicatie oproepen.

Op dit moment heeft onze CTI oplossing een integratie met ongeveer 350 applicaties. Is er nog geen integratie beschikbaar, dan maken we deze graag op basis van “no cure, no pay”. Neem nu contact met ons op voor een gratis adviesgesprek of laat hier uw gegevens achter als u geïnteresseerd bent in een vrijblijvende demonstratie.


* Dit is een extra functie van NFON. U koopt deze toevoeging als extra dienst bovenop uw maandelijkse kosten
.

Voordelen

Click-to-dial vanuit uw applicatie 
Tonen van klantkaart bij inkomende oproep
Eén adresboek voor al uw CRM-applicaties en Outlook-contactpersonen
Belgeschiedenis met vermelding van bedrijfsnaam en contactpersoon
Uitstekende klantbeleving door herkenning klant
Integratie met meer dan 350 applicaties




Zetacom is een system integrator en levert

innovatieve communicatie oplossingen en is
gespecialiseerd in telefonieoplossingen, netwerken en zorgsystemen.

Algemene voorwaarden © 2016 Zetacom. Alle Rechten Voorbehouden.